concrete angel

Helt seriöst... det är fredag redan!!!!
Jag har inte lämnat mitt hus varken idag eller igår, varit instängd hemma och min jacka och skor har haft sin stadiga plats i hallen och legat orörda. Jag är så... ja det finns inte ord. Men snart är äntligen rummet klart med all målning av både väggar och lister, och nu håller på vi att tapetsera fondväggen och det går ju som det går haha. Men snyggt blir det och det kommer vara värt veckan när det är klart för jag skulle inte ha klarat av en dag till på mitt rum.

Igår fick jag iaf sova nere, vi ställde upp extrasängen bredvid soffan och så. När jag var och borstade tänderna så lade sig en viss hund där och hade bäddat till sig allting, så jag fick en sängpolare större delen av natten. Fast jag vaknade av att han hoppade ner mitt i natten och lade i soffan istället. Och sen fick jag en väldigt blöt puss i ansiktet för då tyckte han att jag skulle vakna 07.15 och gå ut med honom... men icke.

Ja gud vad jag skriver om ointressanta saker men det har ju inte hänt så mycket här hemma. Men faktiskt så ska vi åka och hyra film nu och det blir ännu en natt nere med vovven.


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Hörrru ska du säga någon? nejnejnej din sötnos =)

2010-03-05 @ 21:37:01
Postat av: Anonym

/emmaking

2010-03-05 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0