I have a dream



''I have a dream, that my four little children will grow up in...'' och sen kan jag inge mer haha. Men det är ju USA. Jag har faktiskt en egen dröm, eller dröm är att ta i lite. Det är något jag SKA göra. Jag menar visst, alla säger ju att dom ska flytta överallt och dom ska göra så mycket och blablabla... Men jag kan svära på att jag ska flytta dit, jag ska verkligen det. Jag vill bo där i USA, prata engelska, leva livet. Och visst det är många som blir mördade och det finns så mycket knepigt folk och skit, men faktiskt så fick jag höra idag att Sandviken är den tredje mest ''drogstad'' eller något sådant, och jag har aldrig ens märkt det på något sätt alls. Jag vet att jag en dag kommer att flytta till USA, det kommer jag, jag säger inte när och vart, men jag kommer befinna mig där i några år iaf, KLART SLUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0