jehovas vittnen?

Faktiskt så är jag hemma väldigt tidigt idag, skulle egentligen ha slutat 14.15 men slutade 12.00 istället så jag och hannibanani tog 12.30 bussen hem. Har typ inte gjort någonting alls idag i skolan, först på engelskan läste vi bara igenom nå papper men läste typ inte, sen fick vi sluta så vi hade en timme på oss till nästa lektion och då blev det att dega inne på buster med en fruktsmoothie. Sen efter matten som spenderades i grupprum med brudarna och det blev kanske tre tal gjorda i min bok för jag visade hur bra jag var på att dansa och ja, det ligger redan på facebook...

Nu iaf lär jag plugga lite jehovas vittnen som är hurhurhurhurhurhurhurkul som helst, men näe. Sen lär jag bygga ihop byråerna som var hur svår som helst att bygga haha. Sen gästrikelagsträning på hemmaplan, såå skönt... PUSS

haha den här gången så planerade vi faktiskt våran första ''fest'' när vi skulle dricka för första gången(coolingar) tror den är tagen typ 07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0