lite skön dag jojojojojo

Hallådär, nu kanske ni funderar hur det kan komma in ett inlägg ca 10.33 när det är skoldag och jag inte är ett dugg lilla sjuk? Jo min dag är så jävla lyxig, så bussen kommer och hämtar upp oss sandviksbor 11.50 vid prix så far vi vidare mot hofors för att spela skoldm i innebandy. Hur skön dag som helst, men innan jag åker så lär jag köpa matsäck och plugga... kisses

åh jag drömde också en underbar dröm inatt, farmor kom hit och hade med sig biljetter till thailand så vi skulle åka dagen efter och nåt liknande haha. men aja, fyller ju år på lördag och då har jag önskat mig pengar, sen på tisdag åker jag med farmor till stockholm istället för thailand(hehe) och shoppar och det ska bli underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0