MAGSJUK

Det är någonting som är jävligt läskigt faktiskt. För kanske en vecka sen så sa jag till min mamma att det var sjukt länge sen jag hade magsjuka, kanske fyra år sedan, ah och nu ligger man här i sängen med inget annat än magsjuka, jag menar hur stor är chansen?????

Sov hemma hos frida efter matchen i fredags och 06.00 vaknade jag och gick och spydde på toan så papi kom och hämtade mig. Sen låg jag och spydde hela dagen fram till 15.00 kanske. Idag är det söndag och jag missar matchen och massa annnat och ja, det blir nog hemma imorgon också för jag har bara legat i sängen hela dagen och fått i mig två rostmackor som jag höll på att spy upp men dom fick vara kvar, blää. Så jag har skickat sms  till mamma varje gång jag vill ha något nytt här uppe, t.ex vatten, cola och fruktsoppa som jag i stort sett har levt på kan jag säga. Nu ska jag återgå till mitt lilla harrypotter marathon som jag har för mig själv, är på nummer två, har fyra filmer kvar tror jag... eller? Aja, dags att stänga av datorn nuva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0