mmmmmm whatcha saaaay

Helloooo.
Dagen har varit nicenice kan jag säga. Slutade 13.15 för att jag blev klar med allt på lektionen(jag är så duktig!!) och kunde ta halv två bussen hem som dock var ganska sen. På bussen satt även linnea, annika och maja, trevligtrevligt. Sen missade jag bussen hem och fick gå från prix så jag gick och köpte mig lite popcorn hihi. Ska faktiskt träna sen, var meningen att jag skulle gymma med sophie linnea och lina men det blr nog att träna innebandy med 94orna för jag ska ju med dom på cup till örebro nästa vecka, asnice. The world's greatest sophia lundmark ska också med och jag är bara lycklig! Så ja nu ska jag snart packa väskan och kanske plugga lite NO sen ska jag till busbeccan och åka med henne till träningen, KISSES

Kommentarer
Postat av: sophia lundmark

vi kommer ha det aaaaasbra beccis ! :D

2010-04-01 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0