sunday i'm in love



På söndagar brukar jag nästan alltid ha innebandymatch, men idag är man helt fri så jag hoppade in i duschen runt halv två och sen dess gått runt i morgonrock och handduk på huvudet. Kollar på united - liverpool just nu och sen blir det lite pluggande innan det blir att kika på bandyfinalen. Så dagen blir väl bara att sitta hemma och bara chilla för det är det jag är jävligt bra på.
Igår var Sophia och jag först i gävle och shoppade lite, hittade en jacka och ett linne till sommaren. Sen åkte vi hem till mig och kikade på lite filmer och hade massagekväll med tända ljus och massageolja på mitt rum, huuuuur skönt som helst. Jag och Sophia är verkligen sånna som vet hur man köper onyttiga grejer, kollar på film och masserar, det gör vi nästan alltid! Börjar alltid med att någon har lite ''ont'' i ryggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0