PEACE


vad har man gjort idag då? jo jag har kollat igenom alla harrypotterfilmerna och på slutet fick jag verkligen anstränga mig till att kolla klart för dom sista är sjukt dåliga och så mörka... haha. har faktiskt fått i mig lite mat nu för någon timme sen också, första käket på hela dagen, nu älskar min mami mig. vad händer nu då? jo det blir ju ingen skola imorgon eftersom att magen fortfarande krånglar och jag har nästan kräkts idag, så det blir home ännu en dag. missar engelska nationella men får väl göra den någon annan dag. har även panik för jag har slöjdprov(trä) på torsdag och man ska väl typ kunna verktyg och så, man ska ha lärt sig dom om man har hängt med på lektionerna, vad gör man då om man inte har hängt med på lektionerna!?!? nu ska jag ner och dricka lite vatten iaf och leta reda på en LJUS film, skulle va skönt med någon riktig tjejfilm där alla tjejer är bitchar och allt handlar om att vara snyggast... hmm ska nog hitta någon sån där nere i hyllan. pussva

imorgon blir det en promenad med beccis för hon behöver prata med mig och jag behöver prata med henne också! L.O.V.E. to her


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0