Sometimes I love

Kom hem för någon timme sen från Gävle där jag har varit med Lisa och vi har besökt våran praktikplats. Vi ska vara på Åhlens och jag kommer få vara uppe vid kläderna och Lisa ska vara nere vid heminredningen och det. Vi gick igenom lite tider och sånt och så som det ser ut nu så kommer jag missa tisdagsträningarna i två veckor men det ordnar sig nog. Vi fick också veta att vi förmodligen kommer få jobb efter dessa två veckor efterso att dom behöver folk till jul och det låter ju perfekt! Blev astaggad hehe. Nu har jag precis satt igång en film och ska väl kolla klart på den och sen tänkte jag läsa ut engelskaboken innan jag sätter igång att börja läsa svenskaboken. Lite senare ikväll är det plojträning och det ska väl bli skönt att röra på sig lite eftersom att fysen blev inställd idag, guuuud va synd kan ju vissa tycka men jag tycker det är ganska underbart om jag ska vara ärlig.

Kan väl bjuda en bild på min kille då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0