Wonderful life

Ja som vanligt så sitter man vid facebook, msn och kollar runt lite på bloggar på lektionerna. Men det kan ju bero på att vi inte har någonting att göra nu innan höstlovet. Och nästa vecka och veckan efter det så är det ju praktik så det är sista gången jag är i skolan nu på tre veckor, det är UNDERBART!

Ikväll ska jag kolla på när min käraste frida spelar match på jernvallen, dom kommer förmodligen att vinna...
Sen ska jag väl vara med dess and the gang som vanligt haha, frida och elsa kanske också skulle vara med, skulle vara trevligt att få umgås med den tjejen ibland också :)

Min älskade snyggaste kompis som sitter bredvid mig just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

fösta gången jag är inne på din blogg, men grejen är den att det går knappt att läsa all text eftersom allt är gult och är otroligt irriterande för ögonen.. Kanske redan påväg med en lösning på det, men aja. ha det bra!

2010-10-16 @ 00:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0