Denna träningsvärk

Jag kan knappt sitta, jag kan knappt gå heller för den delen. Bäst av allt är det när jag ligger på mage för då känns det ingenting. Fattar inte hur jag har kunnat fått denna träningsvärk, efter tre matcher och jag har så oooont. Men ikväll är det träning och det ska bli underbart att få träna efter att ha varit träningsledig igår, det kan nog bero på vårat lag, helt underbara hela högen. Eller nu kanske det inte är såå bra, men det ordnar vi verkligen tillsammans, love you all!

Nu ska jag jobba vidare i skolan också förresten, nu ska vi fortsätta med våran underbara idé CON.HEAT, named by me actually.

Con= står för både med ( på spanska), och Con som i converse.
Heat= värme

Så med värme betyder det och ni får väl se sen vad vi kommer bjuda på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0