10 Sanningar om mig själv

1. Att inte träffa Sophia varje dag eller att veta att hon ska flytta snart gör att det vänder sig i magen på mig.
2. Jag hade nog inte tyckt att innebandy var så roligt om jag inte hade spelat i det laget jag gör nu.
3. Jag är allergisk mot typ allt känns det som...
4. Jag gråter väldigt lätt när någonting är sorgligt.
5. Jag mår oftast som bäst när jag inte är ensam
6. Man kan väl säga att jag är ganska beroende av facebook
7. Jag älskar att sova
8. Tycker väl att fika är helt ok gott
9. Jag älskar att vara hemma i emmas soffa och bara ta det lugnt med hela högen
10. Det har tagit mig fem timmar att komma på 9 sanningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0