Jag har äntligen tagit tag i livet

Ja nuså mina vänner så har det hänt. Har tagit tag i gymmandet nu och jävlar vad jag ska köra. Gymmade med julia idag och det gick väl faktiskt ganska bra, imorgon tar jag nog ett pass själv för hon skulle stå över. Sen så var det fotbollsträning med korpen också, haha vi var ca 8 stycken men roligt var det! Fick känna på lite boll och det var det evigheter sen jag gjorde så det kändes faktiskt rätt okej. Märktes att vi inte träffats på ett tag så det blev ganska mycket snack också men det är så det är och jag ser inget negativt med det. Nu ska jag fortsätta med mitt härliga liv och plugga lite religion, men först en lång härlig dusch så allt äckligt pollen rinner ner i avloppet och man kan få känna sig fräsch igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0