Tjejen med otur, ja det är ingen annan än jag själv

Jag förstår verkligen inte huuuuur jag kan ha sån otur jämt?? Varför är det alltid jag som ska råka ut för allt dåligt och alltid ska de sluta på sjukhus. Ja nu är blindtarmen iaf borta och det är inte smärtfritt även fast det inte är samma smärta som de var när den var inflammerad...

Ja så nu ligger man här i sin säng, kan knappt röra sig utan att det gör ont, men som tur är så har man världens bästa kompisar som lämnar chokladaskar och kort i brevlådan, kommer dock rulla fram men det är tanken som räknas!

Kommer väl förmodligen ligga här i min säng tills den värsta smärtan har gått över och det är väl om några dagar kanske, så då kommer jag väl se himlen igen:) Nu är det mest filmtittande för min del, och dator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0