Gårdagen


Igår var det en fartfylld dag iaf, spenderade inte många minuter hemma alls. Började med att jobba ifrån 12-17 och det var INTE vila. Stog i kassan typ hela dagen och när det inte var nån kund fick jag skynda mig att fylla på med grejer innan det kom fler kunder, men kul var det!! Är faktiskt jättenöjd över gårdagens arbete. Efter jobbet så åkte jag hem, bytte om och sen fick mamma och pappa skjutsa mig till Gävle för vi skulle käka med jobbet på bocken. Bocken bjöd på mat och det var riktigt mysigt. Sen när jag promenerade hem från resecentrum mötte jag på Johanna, Sofia och Fanny så då var jag med dom resten av kvällen innan jag gick hem och sov. Riktigt härlig dag igår!
NU väntas det ett gympass där jag ska springa och kötta tills jag stupar. Sen ikväll blir det att vara med min kära Nisis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0