Jag åker om 6 timmar

Om 6 timmar står Sophies bil utanför, då ska vi åka till flygplatsen och sedan är det ääääääääääntligen dags att åka till Spanien. Alltså SOM jag har längtat, det är för mycket för att ens kunna beskriva. Har suttit och kollat på utomlandsbilder hela kvällen nu och jag blir mer och mer taggad. Först ligga på stranden hela dagarna med mina tjejer, sen ut och dansa och göra Spanien. Men det som suger är att vecka går så snabbt!! FÖR snabbt. Kommer ligga här i min säng snart igen och skriva om hur jag har haft det.... Nej fy så får jag inte tänka för jag åker snart!!


Hehe en liten jobbig bild när vi vaknade upp i Prag, hade firat vårt GULD på natten, lite halv sliten där på morgonen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0