10 fakta om mig själv

1. Mitt hela namn är Rebecca Maria Carlsson plus en jääääkla massa smeknamn av mina föräldrar som jag haft sen jag var liten, bland annat fia som används helaa tiden.
2. Jag är 17 år och tar studenten 2013 och det är fööör lång tid tills dess...
3. Jag älskar att resa mest av allt, det är verkligen det bästa jag vet och jag skulle vilja resa jämt.
4. Spelar innebandy med världens bästa tjejer
5. Jag är för beroende av facebook
6. Jag älskar att umgås med min familj och det gör jag allt för sällan
7. Jag har världens sötaste lillebror och jag vet inte hur mitt liv hade sett ut utan honom
8. Jag har börjar övningsköra och det är sjukt läskigt, känns som att jag aldrig kommer få körkort.
9. Skulle kunna leva på skräpmat, så som pizza, kebab, donken mmmmmmm va gott
10. Jag har en bästavän som kommer att flytta till umeå och lämna mig här ensam(ne skoja), och jag kommer sakna henne så fruktansvärt mycket varje dag, min kära granne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0