Onsdag

På den senaste tiden har min kropp fått tagit så mycket stryk av att jag aldrig kan ta det lugnt någon helg. Det var väl i lördags min kropp fick nog men jag envisades med att vara med på avslutningen på kvällen. Dum som jag är så dricker jag även lite vin och det gör väl inte det hela bättre...

Så jag fick åka hem tidigt p.g.a. feber och att jag hade ont i halsen. Sen dess har jag legat i min säng och idag är det onsdag. Kroppen vägrar åtethämta sig och ändå rör jag mig inte en meter utan ligger här och kollar på film efter film efter film. Jag har ju varit så duktig på sistone med skolan och jag känner mig verkligen peppad att fortsätta med det, men inte ens det orkar jag, fast jag vet att det är några grejer som lär vara klart.

Menmen, tar lite medicin och låter under ske, slår även på nästa film efter ha sett en film som blir svår att slå, The karate kid, huuuuur bra som helst!

Missssssss youuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0